بوم مدل کسب و کار (1)

model kasbokarبوم مدل کسب و کار (1)  قسمت اول

این سمینار به تاریخ هشتم آبان ماه 1396 به سخنرانی پروفسور علیرضا یوسفی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شده است.

پرفسور علیرضا یوسفی

  • مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران
  • دارای دانشنامه فوق دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه تربیت مدرس
  • سردبیر نشریه مدیران ارشد
  • استاد دورۀ آینده پژوهی راهبردی در دبی از 2005 تاکنون
  • استاد آکادمی علوم دانشگاه وین از 2010 تاکنون
  • دارای تائیدیه محقق برگزیدۀ انجمن بین المللی مدیریت در وین 2012
  • دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه دفاع ملی
  • دارای دانشنامه دکترای DBA از دانشگاه بین المللی مالزی
  • دارای بیش از 400 مقاله مدیریتی
  • دارای بیش از 200 سخنرانی در همایش ها و کارگاه های آموزشی

است.

او

  • دارای دانشنامه دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه دفاع ملی 1383
  • دارای دانشنامه فوق دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه تربیت مدرس 1390
  • دارای دانشنامه دکترای DBA (طرح تجاری) از دانشگاه بین المللی مالزی (سومین مدرک دکترا)

مدارج علمی و تحصیلی است.

او دارای سوابق دانشگاهی و اجرایی و پژوهشی و دورهای مدیریت است.او خود را یک محقق میداند.

این سمینار در مورد چند مورد از عوامل بوم کسب و کار از دوازده مورد است.

امیدوارم از این گزارش لذت بدانید و مرا همراهی کنید.

اینستاگرام پروفسور

تلگرام پروفسور

هوا بسیار عالی بود ولی حیف که رودخانه زاینده رود آب نداشت.حتی زمانی هم که خشک است زیباست.خیابان ها خلوت بود.پارک خلوت بود.از روی پل خواجو آرام آرام حرکت میکردم.پیرمدی را دیدم با قد کوتاه و لاغر که در روی پله پُل خواجو نشسته بود و به دور دست ها خیره بود.این پیرمرد را بارها در اتاق بازرگانی دیده بودم.ظاهری آرام دارد.به نظر کم حرف می آید و همیشه تنهاست.به نظر می‌آید شصت سال را گذرانده باشد.نیم نگاهی کردم و از او رد شدم.او هم با کنجکاوی نگاه کرد.فکر میکنم با خودش کلنجار میرفت که مرا کجا دیده.احتمالا زمانی که به سمت اتاق بازرگانی می‌رفتم به یاد آورده است.

ادامه دارد..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *