سارا ام ار تی راهنمای نوشتن متن روی عکس اندروید فارسی و انگلیسی - سارا ام آر تی

تا کنون اتفاق افتاده که بخواهید روی یک عکس متنی ✏️ را بنویسید؟ آیا این اتفاق افتاده که دوست داشته باشید که یک بیت شعر را با دست خط زیبا روی یک عکس هنری قرار دهید و به عنوان عکس پروفایل از آن استفاده کنید؟ پس امروز در رهنامه با ما همراه باشید تا آموزش کار با بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس اندروید را به شما دهیم.

دانلود بهترین نرم افزار نوشتن متن فارسی روی عکس اندروید

Download Best Apps For Add Text To Photos On Android

پیش از این در رهنامه ما آموزش ۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید برای شما قرار دادیم، از این رو امروز به آموزش نوشتن روی عکس اندروید خواهیم پرداخت.

امروزه همه دارای تلفن هوشمند و پروفایل های رسانه های اجتماعی هستند که در آن می توانند لحظات ویژه ای را با سایر مردم جهان به اشتراک بگذارند.  پس در جهان پر از محتوای تصویری، جلب توجه بیننده ها و دیده شدن  از همیشه بسیار دشوارتر شده است. خوشبختانه، یک عبارت شوخ یا یک نقل قول الهام بخش می تواند این کار را آسان تر کند و باعث جذاب تر شدن عکس شود. درهم آمیختن هنر کلام و هنر تصاویر ثابت کرده است که در برجسته کردن آثار شما بسیار مؤثر است. این کار آنقدرها که به نظر می رسد نیز دشوار نیست و تعداد زیادی ابزار برای کمک به شما وجود دارد. پس بدون اتلاف وقت به سراغ معرفی نرم افزار نوشتن متن روی عکس برای اندروید می رویم.

نوشتن متن نستعلیق روی عکس اندروید با برنامه عکس نوشته نستعلیق

برای نوشتن روی عکس فارسی می توان از اپ های حرفه ای در این زمینه استفاده کرد از این رو، با استفاده از نرم افزار عکس نوشته نستعلیق می توانید روی ۱۰ تصویر زمینه پیش فرض زیبا، متن خود را با خط زیبای نستعلیق نوشته و تصویر حاصل را ذخیره نمایید.
همچنین به درخواست و نظرات سازنده کاربران امکان استفاده از گالری و دوربین گوشی در نسخه طلایی نرم افزار و فونت های جدید به نرم افزار افزوده گردید. همچنین امکان اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده از داخل برنامه افزوده گردیده است.
فایل های ذخیره شده با پسوند JPG در گوشی شما در پوشه Nastaligh ذخیره می شوند و با تمام نرم افزار ها قابل استفاده می باشند. (قابلیت ارسال عکس های نرم افزار در شبکه های اجتماعی).

تایپ روی عکس اندروید با استفاده از نرم افزار آدوس

آدوس نرم افزاری است که قلم بسیار زیبا و پیچیده شکسته نستعلیق را با همه ریزه کاریها و دلبریهایش در اختیار کاربر قرار میدهد با استفاده از آدوس، برای طراحی یک متن، می‌توانید در زمان بسیار کم به زیباترین حالت برسید مناسب برای تابلوسازی ها و چاپخانه ها(سیلک و افست) تا طراحان کارت ویزیت و پوستر های تبلیغاتی و آگهی های تجاری و شخصی و همه گرافیست‌ها و کانون های تبلیغاتی و طراحان جلد و خیلی های دیگر نستگار هم محیط کاری شبیه به آدوس دارد با این تفاوت که قلم نستعلیق را ارائه می کند .

تایپ روی عکس اندروید با استفاده از اپلیکشن متن نگار

متن نگار عنوان یک اپلیکیشن ایرانی قدرتمند در زمینه ایجاد عکس نوشته هایی زیبا مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی با دسترسی به ابزاری قدرتمند تکست گرافی های مورد علاقه خود را ایجاد کرده و تنها با یک لمس آن ها را در حافظه دیوایس خود ذخیره کنید. قابلیت های متنوع و گسترده ای در لیست امکانات این اپ به چشم می خورد که می توان یکی از نقاط قوت آن را در برابر برنامه های مشابه وطنی فونت های موجود در آن دانست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.