سارا ام ار تی رژیم غذایی پزشک اتریشی برای درمان سرطان - سارا ام آر تی

درمان سرطان با معجون ادعایی پزشک اتریشی

سرطان ، بیماری که با شنیدن اسمش ما را یاد درد های مزمن و درمان به صورت شیمیایی می اندازد . بیماری خطرناکی که با کم توجهی و درمان به موقع می تواند به راحتی جان فرد بیمار را بگیرد . متاسفانه این بیماری امروزه به صورت بسیار گسترده در سطح جهان و به خصوص ایران دیده می شود و تاکنون تلاش های زیادی برای یافتن راهی برای درمان سرطان صورت گرفته است . به تازگی یک پزشک اتریشی مدعی شده است که راهی جدید برای درمان سرطان یافته است . این پزشک ادعا کرده است که از طریق یک رژیم غذایی میتوان به بهبودی بیماران سرطانی کمک کرد.

پرویس رودولف که بیشتر عمر خود را به دنبال یافتن بهترین دارو برای درمان سرطان صرف کرده، به تازگی از کشف معجونی برای درمان سرطان و دیگر بیماریهای صعب العلاج خبر داده است.

وی گفته است که برای رسیدن به این نتیجه، بیش از ۴۵ هزار نفر را که مبتلا به سرطان و دیگر بیماریهای سخت بودند، مورد آزمایش قرار داد.

روسیا الیوم خاطرنشان کرد که این پزشک اتریشی رژیم غذایی ۴۲ روزه ای را برای بیمارانش در نظر گرفت مبنی بر این که بیمار در طول این مدت فقط چای و آب سبزیجاتی مصرف کند که وی تجویز کرده و بیشتر این محلول را نیز چغندر تشکیل می دهد.

درمان سرطان

درمان سرطان با رژیم غذایی حاوی چغندر

پرویس مدعی شده است که با این روش درمانی، سلول های سرطانی گرسنه خواهند شد و پس از ۴۲ روز می میرند و این معجون آبمیوه به بهبود کلی وضعیت بیمار کمک خواهد کرد.

برای آماده کردن این آبمیوه بی همتا به ۵۵درصد چغندر، ۲۰ درصد هویج، ۲۰ درصد ساقه کرفس، ۳درصد سیب زمینی و ۲ درصد تربچه نیاز است.

وی روش آماده سازی آن را بسیار آسان و خاطرنشان کرد، فقط باید این مواد را در مخلوط کن برقی انداخت و سپس برای درمان آن را نوشید.

چغندر از سبزیجات بسیار مغذی است زیرا حاوی ویتامینهای B1,B2,B6، اسید فولیک، آهن، روی، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و سدیم است.

چغندر هم چنین حاوی بتایین بوده که اسید آمینه ای دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد عفونی و تمیز کننده بدن از سموم است.

پژوهشهای پیشین حاکی است چغندر به شدت ضد انواع سرطان از جمله سرطان خون است.

چغندر همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک وغذای ویژه ای برای زنان باردار به شمار می رود و برای تسکین انواع دردها و همچنین شادابی پوست مفید است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها