سارا ام ار تی رژیم قارچ معجزه ی لاغری هالیوودی ها - سارا ام آر تی

 رژیم قارچ یک رژیم لاغری پرطرفدار است که این روزها در بین بازیگران هالیوودی باب شده است. بازیگرانی همچون جولیا رابرتز و کلی اسبورن افرادی بودند که تناسب اندام و لاغری انها برای همه یک سوال بود تا اینکه در مصاحبه هایشان رژیم لاغری را عامل آن معرفی کردند.

 

 جولیا رابرتز

رژیم لاغری بازیگران هالیوود

سالهاست که مردمان شرق رازهای مهم قارچ برای سلامتی و تناسب اندام را می دانند و از ان استفاده می کنند اما چند سالی هم است که ستاره های آمریکایی و بازیگراتن هالیوودی از قارچ به عنوان معجزه گر لاغری و تناسب اندام استفاده می کنند.

قارچ با داشتن کالری پایین منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین های عالی برای سلامتی تبدیل به یک پایه ی ثابت در برنامه ی غذایی افراد دقیق در رژیم غذایی شده است.

 

رژیم لاغری قارچ چیست؟

دیلی میل نوشت: متخصصان تغذیه به شما می گویند که برای دنبال کردن این رژیم باید دو هفته یکی از وعده های رژیم غذایی روزانه تان را به مصرف قارچ اختصاص دهید و فقط قارچ بخورید.

سایت ” من هلث ” در این رابطه می نویسد :بهتر است این غذا به شیوه سالمی پخته شود. از این رو مصرف قارچ سرخ شده از سوی متخصصان توصیه نمی شود. قارچ بخارپز یا کبابی شده در فر انتخاب مناسب تری است. توصیه می شود که در این رژیم وعده ناهار یا شام را به قارچ اختصاص دهید، البته می توانید صبحانه هم یک غذای ترکیبی- مثلا املت قارچ- بخورید. متخصصان بر این باورند که ترکیبات موجود در قارچ به شکستن چربی ها و پروتئین ها در بدن سرعت می بخشند. قارچ با داشتن مواد معدنی عالی به بدن کمک می کند تا در طول دنبال کردن رژیم لاغری قارچ دچار مشکلات سلامتی نشود.

قارچ

 فواید بی نظیر قارچ را بشناسید:

 قارچ حاوی پانتوتنیک اسید است که این ماده برای تولید هورمون و ایجاد تعادل و نظم در سیستم عصبی بدن می شود.

 قارچ ریبوفلابین دارد و این ماده برای تولید سلول های خونی لازم است.

 نیاسین در قارچ بسیار است و همین ماده برای زیبایی و سلامت پوست مفید می باشد.

  قارچ منبع خوبی از کلسیم است و این ماده معدنی در سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان تاثیرگذار اس

سلنیوم که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

 قارچ پتاسیم دارد که برای ایجاد انرژی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد

قارچ سرشار از ویتامین B و ریبو فلاغوین – نیاسین و اسید پانتوتیک است که برای شکستن چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن مورد استفاده قرار می گیرند..

 قارچ حاوی بتا گلوکان است که برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها مهم و لازم است.

 قارچ

فواید فوق العاده قارچ 

خواص درمانی قارچ:

سرطان و قارچ:

متخخصین مرکز hope city ” با مطالعات دقیق دریافتند که مصرف قارچ منجر به کاهش سرعت رشد سلول های سرطانی  می شود . در افرادی که مبتلا به سرطان نیستند قارچ فاکتوری برای پیشگیری از ایجاد سرطان است.

 

قارچ و لاغری:

قارچ موجب ایجاد احساس سیری می شود و به همین دلیل برای افرادی که در جستجوی یک رژیم خوب و جادویی برای لاغری و تناسب اندام هستند یک گزینه ی تیک خورده است.

 

قارچ و درخشندگی پوست

 ویتامین B، آهن و روی در قارچ موجود است که در سلامت پوست، مو و تقویت ناخن ها نقش دارند و به لطافت و درخشندگی پوست شما کمک می کنند. از این رو با مصرف قارچ نه تنها لاغر می شوید بلکه پوست شما درخشان و زیباتر می شود.

 

قارچ کاهش سطح کلسترول خون

  این فیبر و آنزیم های ویژه ای که در قارچ وجود دارند به پایین آمدن سطح کلسترول خون کمک می کنند. گفتنی است قارچ منبع خوبی از پروتئین کم چرب است که به سوزاندن کلسترول های مصرف شده کمک می کند و سبب می شود بین کلسترول بد و کلسترول خوب تعادل برقرار شود. 

 

قارچ و رفع کم خونی

 قارچ منبع خوبی از آهن است و بیش از ۹۰ درصد آهن موجود در آن توسط بدن جذب می شود که در سلامت عمومی بدن تاثیرگذار است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها