سارا ام ار تی بهترین کرم پودر برای گریم - سارا ام آر تی

وقتی صحبت از گریم میشه، انتظار داریم محصولی که قراره استفاده بشه علاوه بر کاور بالا، ماندگاری خوب و کیفیتِ قابل قبولی داشته باشه. انتخابِ کرم پودر برای گریم ، بستگی به چندتا فاکتور مهم داره که در ادامه بهشون اشاره میکنیم.


مهم ترین ویژگی ها برای بهترین کرم پودر گریم :

  1. ماندگاری بالایی باید داشته باشه چون زمان زیادی روی پوست میمونه.
  2. مناسب برای انواع نورپردازی های حین عکاسی.
  3. روی پوست حس سنگینی و اذیت نده و سبک باشه.
  4. ضد رطوبت و تعریق باشه چراکه نمیخوایم به خاطر گرمای نورهای زیاد در عکاسی یا هوای گرم و شرجی،کرم پودر روی پوست آب بشه.
  5. کرم پودر به هیچ وجه نباید اکسید (تیره) بشه و تغییر رنگ بده.

و … .

خب برای اینکه بتونید بهترین محصول رو انتخاب کنید، ما تو مای سفورا تصمیم گرفتیم کار رو برای انتخاب شما خیلی راحت کنیم و بهترین اون ها رو معرفی کنیم. اگه به بقیه ی آموزشها ما سر بزنید، میبینید به خیلی از سوالات و دغدغه های میکاپ و پوستی جواب دادیم، پس با ما همراه باشین.


معرفی بهترین کرم پودر برای گریم:

استی لادر :

این محصول در سال ۱۹۹۷ تولید شده و از همون سال تا به امروز یکی از بهترین کرم پودرهاست. این محصول ۲۴ ساعته هست و تحت هیچ شرایطی ظاهرش تغییر پیدا نمیکنه، کاور خیلی خوبی داره و در عین حال کرم پودری فوق العاده سبک روی پوست هست.


مک :

عکاسی جزو روتین جدا نشدنی برای گریم هاست ، پس کرم پودر باید جوری باشه که توی عکس ها و زیر نورهای قوی و فلاش های عکاسی ، پوست باز هم بی نقص و زیبا بنظر برسه . برای همین دومین معرفی از برند مک هست . یه روکش کاملا مات و ۲۴ ساعته به پوست میده که نه تنها پوست رو کاملا صاف و یکدست میکنه بلکه به خاطر تکسچر فلوئیدی که داره روی پوست به شدت سبک هستش.


شارلوت تیلبری :

بهترین کرم پودر برای کسایی که پوست نرمال تا خشکی دارند و میخوان علاوه بر سبکی ، کرم پودرشون کاور خیلی قوی هم داشته باشه. محصولی ضدآب و ضد رطوبته و از طرفی پوست رو با طراوت و شاداب میکنه . شارلوت میتونه یه انتخاب عالی برای فصل های گرم و کسایی که روی پوستشون خط و خطوط ریز دارن (مخصوصا افرادی با پوست خشک ) باشه چون به هیچ عنوان توی خطوط نفوذ نمیکنه و اونهارو عمیق تر نشون نمیده


نارس لانگ ویر :

کرم پودر نارس همیشه جزو، بهترین کرم پودرهای برای گریم هست. علاوه بر این ها یه محصول عالی برای ترکیب کردن با بقیه ی کرم پودرهاست چراکه خاصیت ترکیب پذیری خیلی خوبی داره.
این کرم پودر ۱۶ ساعته ظاهر طبیعی و درخشانی اره و محصولی ضدآب و رطوبت هست.


هدی بیوتی :

یه محصول ضدآب ، با کاور بالا و موندگاری ۲۴ ساعته هستش ، همونی که برای یک گریمِ عالی میخوایم! . این محصول دقیقا مثل یک فیلتر روی پوست ما عمل میکنه و با مقدار کمی از اون میتونیم کاور خیلی خوبی بگیریم. فرمولی که توی کرم پودر هدی بیوتی بکار رفته باعث میشه حالت کیکی و ماسیده به خودش نگیره و خیلی خوب روی پوست بشینه


توی گریم و میکاپ های حرفه ای استفاده درست از زیرساز به شدت مهم هست، باید بدونید چه محصولی رو با چه ترکیباتی باید استفاده کنید که با کرم پودرتون همخوانی داشته باشه. و در نهایت یادتون باشه قبل از میکاپ، سلامت پوست ما اهمیت بسیار بالایی داره، پس با انتخاب محصولات آرایشی با کیفیت و اورجینال میتونیم سلامت پوستمون رو تضمین کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.