سارا ام ار تی دانلود Dark Souls III برای کامپیوتر - سارا ام آر تی

امروز و در این مطلب با دانلود Dark Souls III برای کامپیوتر همراه شما هستیم. بازی Dark Souls III سومین نسخه از سری Dark Souls می‌باشد که توسط استودیو FromSoftware ساخته شد و کمپانی Bandai Namco Entertainment آن را در ۱۲ آپریل ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و ویندوز منتشر کرد.

بازی های Dark Souls همواره سبک متفاوتی از بازی را به دنیای گیم عرضه کرده‌اند و بازی Dark Souls III که قسمت آخر این سه‌گانه است، از این قاعده مستثنی نیست. در دارک سولز ۳ نیز مانند دیگر قسمت‌های این سه‌گانه خبری از یک داستان خطی نیست و داستان روایتی پیچیده و گم‌راه کننده دارد.

گیم‌پلی سری بازی‌های Dark Souls همیشه چالش‌برانگیز بوده‌اند و در این نسخه نیز مانند گذشته با سختی‌ها و چالش‌های زیادی در ماموریت‌های اصلی و فرعی روبه‌رو خواهید شد. در این نسخه شما به عنوان شخصیت اصلی پا به دنیایی میگزاید که در حال نابودی است و تنها راه نجات دنیا پیدا کردن خاکستر چهار تن از اربابان آتش میباشد که این وظیفه بر عهده شما می‌باشد.

در ژاپن به هنگام عرضه، این بازی به فروش ۲۰۰ هزار نسخه بر روی پلی‌استیشن ۴ در ۲ هفته نخست دست یافت و به پرفروش‌ترین بازی کمپانی Bandai Namco Entertainment در هفته نخست تبدیل شد. و در ماه می همان سال فروش این بازی به ۳ میلیون نسخه رسید.

بازی Dark Souls III توانست با شخصیت پردازی فوق‌العاده و داستانی خیره کننده حسن ختامی در خور و شاسته سه‌گانه Dark Souls باشد و این سری را در تاریخ صنعت بازی سازی جاودانه سازد.در ادامه امکان دانلود Dark Souls III برای کامپیوتر را دارید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Dark Souls III:

سیستم‌عامل: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
پردازنده: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
حافظه رم: ۴  گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
فضای موردنیاز: ۲۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Dark Souls III:

سیستم‌عامل: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
پردازنده: Intel Core i7-3770 / AMD® FX-8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 series
فضای موردنیاز: ۲۵  گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.