سارا ام ار تی سایت های جاب آفر آمریکا - سارا ام آر تی

ما در این مقاله، به بررسی سایت های جاب آفر آمریکا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

مقدمه

مهاجرت به آمریکا و اشتغال در این کشور، از جمله رویاهایی است که می توان به آن دست یافت. بسیاری از افراد از سراسر جهان که از تخصص خاصی نیز برخوردارند، می توانند این شانس را داشته باشند که از طریق روشی به نام جاب آفر آمریکا، اقدام به مهاجرت کاری به این کشور نمایند. جاب آفر آمریکا، یعنی دریافت نامه پذیرش شغلی از کارفرمایی آمریکایی که این فرصت را فراهم می کند که شما بتوانید اقدام به اشتغال و زندگی در آمریکا نمایید.

از مسائل مهم در خصوص دریافت جاب آفر آمریکا، یافتن شغل در این کشور است. خوشبختانه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سایت های مختلفی در خصوص کاریابی در آمریکا وجود دارد که می تواند از همان طریق، اقدام به دریافت جاب آفر نمود. ما در این مقاله از شرکت مهاجرتی الست گروپ، قصد معرفی چند سایت برتر در خصوص جاب آفر آمریکا را داریم.

ما در این مقاله، به عناوین زیر خواهیم پرداخت:

  • سایت های جاب آفر آمریکا
  • شرایط لازم برای گرفتن جاب آفر آمریکا
  • مدارک مورد نیاز ویزای جاب آفر آمریکا
  • نتیجه گیری

سایت های جاب آفر آمریکا

همان طور که در در مقدمه مقاله گفته شد، از متداول ترین و بهترین روش های یافتن شغل در کشور آمریکا و دریافت جاب آفر، مراجعه به سایت های کاریابی و جاب آفر این کشور است. سایت های مختلفی وجود دارد که لیست مشاغل زیادی را به افراد ارائه می دهد و متقاضیان با توجه به تخصص و حرفه خود، می توانند به دنبال شغل مورد نظر خود باشند. ما در ادامه، قصد داریم به چند نمونه از برترین سایت های جاب آفر آمریکا اشاره کنیم که عبارتند از:

LinkedIn

از جمله سایت های برتری که می توان در آن به دنبال جاب آفر امریکا بود، سایت لینکدین است. این وبسایت، نوعی شبکه اجتماعی محسوب می شود و به دلیل گستردگی فراوانی که در سراسر جهان دارد، کارفرمایان، از این سایت برای ارائه فرصت شغلی و نیاز شغلی استفاده می کنند و افراد مختلفی از سراسر جهان، این فرصت را دارند که به دنبال شغل مورد نظر خود باشند و با کارفرمای مربوطه ارتباط برقرار نمایند.

Indeed

سایت Indeed  از بهترین سایت های کاریابی در دنیاست و کارفرمایان آمریکایی هم از این سایت برای ارائه فرصت شغلی استفاده می کنند. در واقع این سایت، یک فرصت سرمایه گذاری مناسبی برای کارفرمایان فراهم کرده و همه متقاضیان می توانند از این سایت برای یافتن جاب آفر آمریکا استفاده کنند.

Monste

از سایت های جاب آفر آمریکا که می تواند فرصت های متنوع شغلی در اختیار متقاضیان قرار دهد، سایت Monste نام دارد. این سایت می تواند فرصت مناسبی باشد که رویای زندگی در آمریکا و اشتغال در این کشور، به حقیقت بپیوندد.

ZipRecruiter

این سایت، بیش از صدها موسسه کاریابی را در خود جای داده و این موسسات از سراسر دنیا از جمله ایالات متحده، اقدام به ارائه فرصت شغلی در رشته ها و حوزه های مختلف می نمایند. شما می توانید تنها با یک کلیک به بیش از هزاران فرصت شغلی دسترسی داشته باشید و مزیت مهمی که این سایت دارد، این است که می تواند بر اساس نیاز شغلی و فرصت شغلی مورد علاقه خود، فیلترگذاری کنید و سریع تر به شغل مورد نظر خود دست پیدا کرده و با کارفرمای خود، ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ، آماده راهنمایی شما عزیزان خواهد بود.

Nexxt

از بزرگترین سایت ها و شبکه های اجتماعی که کارفرمایان و موسسات کاریابی آمریکا در آن فعالیت گسترده دارند، سایت Nexxt است. این سایت، نوعی پلتفرم بازاریابی استخدام برای سازمان ها و شرکت های معتبر است که به شیوه ای هدفمند، اقدام به یافتن متخصصان در سراسر دنیا می کنند. این سایت، از سایت های قدیمی در زمینه جاب آفر آمریکا است که می تواند فرصت مناسبی برای علاقه مندان باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت های جاب آفر آمریکا، با کارشناسان ما در شرکت الست گروپ، تماس بگیرید.

شرایط لازم برای گرفتن جاب آفر آمریکا

برای دریافت جاب آفر آمریکا، علاوه بر مبحث سایت های کاریابی این کشور، لازم است مراحل و شرایطی را داشته باشید تا بتوانید کارفرمای آمریکایی را مجاب کنید تا برای شما نامه پذیرش شغلی ارسال کند. از جمله شرایط مهم آن، عبارتند از:

  • تحصیلات مرتبط: از شرایط اصلی دریافت جاب آفر آمریکا، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد تقاضا است که به کارفرما نشان دهد شما از تحصیلات آکادمیک در حرفه مورد نظر، برخوردار هستید.
  • سابقه کار: برخی از فرصت های شغلی در آمریکا، به خصوص شغل های تخصصی، نیاز به ارائه مدرک سابقه کار است که کارفرما، مطمئن شود شما سابقه کاری مرتبط با شغل را دارید و فردی حرفه ای هستید.
  • تسلط به زبان انگلیسی: زبان کشور آمریکا، انگلیسی است. با تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل، می توانید میزان تسلط خود را اثبات نمایید.
  • رزومه کاری: به منظور اثبات تجربه و سابقه کاری، نیاز به ارائه رزومه دارید. رزومه شما باید به صورت حرفه ای تهیه و تنظیم شود تا کارفرما مجاب شود که برای شما نامه پذیرش شغلی یا همان جاب آفر ارسال کند. در این خصوص، توصیه می کنیم که با کارشناسان شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

مدارک مورد نیاز ویزای جاب آفر آمریکا

بعد از استفاده از سایت های جاب آفر آمریکا و یافتن شغل مورد نظر و دریافت نامه جاب آفر، نوبت به دریافت ویزای کاری این کشور است. شما به عنوان فرد متقاضی، بایستی مدارکی را تحویل مقامات سفارت ایالات متحده ارائه دهید که بتوانید ویزای کاری این کشور را دریافت نمایید. از جمله مدارک مهم در این خصوص، عبارتند از:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  •  چند قطعه عکس در اندازه های استاندارد
  • ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
  • تهیه و تکمیل فرم های مربوط به ویزای کاری آمریکا
  • ارائه گواهی مبنی بر سلامت جسمی و روحی از مراکز درمانی معتبر که سفارت مشخص می کند.
  • ارائه رزومه کاری و تحصیلی
  • ارائه نامه مربوط به اسپانسر شدن کارفرمای آمریکایی برای پشتیبانی مالی
  • ارائه نامه جاب آفر آمریکا از کارفرما
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی
  • ارائه گواهی تمکن مالی

شما می توانید برای انجام اقدامات لازم در خصوص اخذ ویزای کاری آمریکا، از کارشناسان ما در شرکت الست گروپ، راهنمایی دریافت نمایید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی سایت های جاب آفر آمریکا پرداختیم. به مراجعه به این سایت ها، شما می توانید شغل مورد نظر خود را متناسب با حرفه تخصصی خود جست و جو و انتخاب نمایید و سپس با در دست داشتن مدارک لازم و دریافت نامه جاب آفر از کارفرمای آمریکایی، اقدام به اخذ ویزای کاری کشور آمریکا نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در این خصوص، می تواند همراه شما در مسیر یافتن شغل در آمریکا و مهاجرت شما به این کشور باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها