سارا ام ار تی سرمایه گذاری در مانیتوبا - سارا ام آر تی

استان مانیتوبا در جنوب غرب کانادا قرار دارد و با استان‌های انتاریو و ساسکاچوان هم جوار است. این منطقه دارای آب ‌و هوای اقیانوسی است که بارش و دما از جنوب به شمال کاهش و از شرق به غرب افزایش می‌یابد و به همین علت، بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است و به همین جهت است که ویزای بیزینس کانادا به شدت محبوببیت پیدا کرده است.

جمعیت در این محدوده معادل ۱.۴ میلیون نفر و به عبارتی پنجمین ایالت پرجمعیت کانادا است. اقتصاد ایالت مانیتوبا با رشد ۲.۴ درصد در سال ۲۰۰۸، اقتصادی رو به رشد بوده است و در سال‌های اخیر، روند رو به رشد خود را به طور نسبی حفظ کرده است. بخش اقتصادی استان مانیتوبا، به‌صورت عمده از منابع طبیعی تأمین می‌شود.

عمده فعالیت‌های اقتصادی استان مانیتوبا به دلیل دارا بودن ۱۲ درصد کل مزارع کشور، در حوزه مزرعه‌داری است که به ترتیب ۳۴٫۵ درصد به دامپروری، ۱۹ درصد به کاشت غلات و ۸ درصد به کاشت دانه‌های روغنی اختصاص ‌یافته است. در همین راستا برنامه‌ای برای جذب سرمایه در حوزه مزرعه‌داری تحت عنوان برنامه سرمایه‌گذاری در بخش مزرعه‌داری (FIP) معرفی ‌شده است که جایگزین برنامه استخدام استراتژیک متخصصین (FSRI) است. سرمایه‌گذاری در بخش مزرعه‌داری (FIP) بخشی از برنامه جذب سرمایه در استان مانیتوبا است که به افراد متقاضی امکان فعالیت و سرمایه‌گذاری مؤثر در حوزه مزرعه‌داری را می‌دهد.

روش های سرمایه گذاری در مانیتوبا

کشور کانادا سرمایه گذاری را از طریق روش های مختلفی برای متقاضیان امکان پذیر کرده است. بنابراین، انواع مختلفی از سرمایه گذاری در کانادا در نظر گرفته شده است.

  • سرمایه گذاری از طریق استارت آپ
  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی
  • سرمایه گذاری از طریق خرید بیزینس فعال
  • سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری مانیتوبا

استان مانیتوبا در بخش‌های دشتی کانادا واقع و دارای مراتع فراوان است. اقتصاد استان مانیتوبا مبتنی بر کشاورزی، توریست، برق، نفت، معادن و جنگل‌داری است. با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی استان مانیتوبا، می‌توان مشاهده کرد که عمده فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بیشتر کمپانی‌های بزرگ ایالت مانیتوبا در امر مرتبط با بخش کشاورزی است. با وجود محدودیت فعالیت‌های اقتصادی در استان مانیتوبا و کوچکی مساحت آن نسبت به استان‌های همجوار انتاریو و ساسکاچوان، به دلیل میزان کمتر سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی، افراد واجد شرایط با سرمایه‌ای کمتر می‌توانند در استان مانیتوبا ساکن شوند و اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند.

برنامه مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی استان مانیتوبا از سلسله برنامه‌های پیشنهادی استان مانیتوبا است. برنامه سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی به مسئولین ایالت مانیتوبا این اجازه را می‌دهد که با انتخاب متخصصین و سرمایه‌گذاران مستعد خارجی، مشاغل جدیدی را ایجاد کنند. سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در تجارت‌های جدید یا مشارکت با تجارت‌های موجود می‌توانند کمک شایانی در راستای رشد اقتصادی استان مانیتوبا داشته‌ باشند. برنامه سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی با EIO pool در ارتباط است. در همین راستا متقاضیان ذی‌صلاح بایستی برای ساختن EIO خود، یک نمایه شخصی بسازند تا بتوانند امتیازات لازم را برای دریافت اقامت کسب کنند. امتیازات کسب‌ شده بر اساس پاسخ‌های دریافتی از طریق فرم ارزیابی شخصی مشخص می‌شود.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری در مانیتوبا

حداقل سرمایه موردنیاز برای برنامه سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی ایالت مانیتوبا، بستگی به منطقه موردنظر سرمایه‌گذاری دارد. بدین ‌صورت که حداقل سرمایه لازم برای مناطق مرکزی ۲۵۰ هزار دلار و برای مناطق روستایی یا غیر مرکزی ۱۵۰ هزار دلار است که می توانید برای محاسبه دقیق سرمایه‌ای که باید داشته باشید، از نرخ دلار کانادا امروز کمک بگیرید.

تجارت موردنظر برای سرمایه‌گذاری بایستی تحت عنوان‌های مورد قبول برنامه‌های پیشنهادی استان مانیتوبا باشد. تجارت سرمایه‌گذاری شده بایستی حداقل برای کانادایی یا فردی دارای اقامت دائم ساکن ایالت مانیتوبا موقعیتی شغلی ایجاد کند. ( مسئله اشتغال شامل مالک تجارت یا بستگان نزدیک فرد متقاضی نمی‌شود.)

دلایل سرمایه گذاری در مانیتوبا

با توجه به سیاست‌های داخلی و بین‌المللی در کانادا اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در مانیتوبا است. برنامه ۱۲۰ میلیارد دلاری کانادا در زیرساخت‌ها، برنامه بلندپروازانه کانادا در زمینه نوآوری و سیاست‌های اجتماعی رو به پیشرفت به سرمایه‌گذاران اقتصادی باثبات و در حال رشد، قابلیت پیش‌بینی برای کسب و کارها و کیفیت بالای زندگی برای کارمندان را پیشنهاد می‌دهد. با توجه به تعهدات تجاری کانادا، تعداد بالای افراد متخصص و نخبه، سیستم بانکداری و مالی باثبات و نرخ‌های پایین مالیات، این کشور یکی از مقاصد برتر برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

 

میانگین هزینه‌های کسب و کار کانادا در مقایسه با ایالات متحده امریکا در زمینه‌های دانش محور پایین‌تر نیز هست، بر این اساس در بخش خدمات تحقیق و توسعه برتری ۷/۲۷ درصد و در بخش خدمات دیجیتال برتری ۲۶ درصدی دارد. به علاوه دسترسی بی‌نظیر کانادا به بازارهای جهانی کلیدی باعث شده تا این کشور به سکویی ایده‌آل و مطلوب برای اتصال به زنجیره‌های ارزش جهانی تبدیل شود.

روش های ثبت شرکت در مانیتوبا

یکی از روش های بسیار مهم و در عین حال سودمند برای مهاجرت به مانیتوبا از طریق سرمایه گذاری و کار، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا است. به همین علت این روش بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. کانادا به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد به همین علت بسیاری از علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار در خارج از کشور، کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

ثبت شرکت در مانیتوبا از طریق Owner-Operator

  • بررسی و ارزیابی شرایط شما در خصوص ثبت شرکت در مانیتوبا توسط مشاوران خبره موسسه مهاجرتی تراست
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و کلیه اطلاعات که به آن نیاز دارید با توجه به راهنمایی ها و مشاوره های موسسه مهاجرتی تراست
  • بررسی بیزینس پلن برای مهاجرت به مانیتوبا از همه جوانب از جمله بررسی شرایط استانی که قصد تاسیس شرکت در آن را دارید.
  • ثبت طرح مورد نظر برای اداره کار کانادا
  • دریافت کد LMIA‌ توسط اداره کار کانادا
  • تقاضای ویزای کار کانادا

شرایط ثبت شرکت در مانیتوبا

برای ثبت شرکت در مانیتوبا در هر یک از ایالات، قانونی متفاوت وضع شده است. اما معمولا در تمام ایالات باید از طریق برنامه کارآفرینی کانادا وارد طرح ثبت شرکت در کانادا بشوید. برای ورود به این برنامه ابتدا باید در اداره مهاجرت ایالت مورد نظر خود تشکیل پرونده بدهید. مسیری که در این برنامه باید طی کنید با توجه به ایالت انتخابی متفاوت است و از سوی اداره مهاجرت کانادا می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

کسی که برنامه به نام او ثبت شده باید بتواند ثابت کند که در ۳ سال گذشته مدیریت بیزینسی را بر عهده داشته است. در واقع هر سابقه شغلی، فرد را مجاز به ثبت شرکت در مانیتوبا نمی‌کند بلکه باید سابقه رهبری و مدیریت پروژه‌ای تجاری را داشته باشید.

باید تعهد‌نامه‌ای امضا کنید که به موجب آن ملزم به تاسیس شرکت در مانیتوبا هستید. در این تعهد‌نامه باید نوع شرکت را انتخاب کنید. همچنین باید مکانی را که برای تاسیس شرکت در نظر دارید مشخص کنید. تعیین مدت زمان شرکت نیز یکی دیگر از بندهای تعهدنامه است.

باید کارمندی تمام وقت را بجز اعضای خانواده‌تان در تعهدنامه معرفی کنید. موضوع فعالیت شرکت نیز باید مشخص باشد. به یاد داشته باشید که شما متعهد می‌شوید فقط در چهارچوب موضوع شرکت فعالیت کنید. مثلا اگر شرکتی خدماتی در مانیتوبا تاسیس کردید حق انجام کارهای تولیدی ندارید و تخلف محسوب خواهد شد.

اشخاصی که از طریق ثبت شرکت در مانیتوبا قصد دریافت ویزای کانادا را دارند باید متعهد شوند که ظرف سه سال به تعهدات قانونی خود در رابطه با شرکت عمل می‌کنند در غیر این صورت، ویزای کانادایی آن‌ها لغو خواهد شد.

داشتن مدرک تحصیلی نیز یکی دیگر از شرایط عمومی ثبت شرکت در مانیتوبا است. مدرک تحصیلی لازم نیست که حتما مرتبط با رشته مدیریت باشد چون همه‌ی تجار، تحصیل‌کرده رشته مدیریت نیستند.

ارائه مدرک زبان معتبر نیز یکی دیگر از شرایط است که در قانون کانادا برای ثبت شرکت مقرر شده است. مدرک زبان می‌تواند با توجه به ایالتی که در آن قصد تاسیس شرکت دارید انگلیسی یا فرانسه باشد. مثلا اگر قصد ثبت شرکت در ایالت کبک کانادا را داشته باشید باید مدرک زبان فرانسه ارائه کنید.

مدرک زبان معتبری که در تمام ایالات پذیرفته می‌شوند تافل و آیلتس است و البته ممکن است اداره مهاجرت، سایر مدارک را نیز معتبر بداند.

خدمات تراست در زمینه ثبت شرکت در مانیتوبا

ثبت شرکت در مانیتوبا اگر به صورت اصولی و مطابق با استانداردهای لازم صورت بگیرد می تواند منجر به اخذ اقامت دائم در کانادا شود. در صورتی که اگر آگاهی کافی از روند کار نداشته باشید ممکن است نتوانید در این کار موفق شوید.

موسسه مهاجرتی تراست با داشتن سالیان سال تجربه در زمینه ارائه مشاوره و خدمات رسانی به مشتریان در کلیه مسائل مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری در کانادا و یا ثبت شرکت به شما در این مسیر کمک می کند تا با حداقل هزینه ممکن و سریع ترین زمان، بتوانید کلیه امور مهاجرتی خود را به درستی انجام دهید.

مشاوران ما در موسسه مهاجرتی تراست کلیه کلاس ها و دوره های تخصصی مهاجرتی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و سابقه درخشانی در زمینه مهاجرت به کانادا و ثبت شرکت دارند ضمن اینکه وکلای ما کاملا توسط دولت کانادا به رسمیت شناخته شده اند.

مزایای ثبت شرکت در مانیتوبا

  • مناسب بودن مالیات شرکت های کانادایی نسبت به مالیات هایی که افراد به صورت تکی باید پرداخت کنند
  • معاف شدن برخی از شرکت های کانادایی بسته به برخی از شرایط
  • حمایت کشور کانادا از کسب و کارهایی که تاثیر خوبی در اقتصاد کشور کانادا می گذارد
  • شرایط راحت ثبت شرکت در کانادا نسبت به بسیاری از کشورها
  • امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در مانیتوبا
  • ثبات اقتصادی در کشور کانادا
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی
  • امنیت بسیار بالای ثبت شرکت، خرید شرکت و یا سرمایه گذاری در مانیتوبا
  • دسترسی نیروی کار متخصص در صورت کمبود نیروی کار
  • شرکت در کانادا با فوت موسس یا برخی از سهامداران از بین نمی‌رود و امکان ورود ورثه به عنوان اعضای جدید در شرکت وجود دارد. در این صورت اصل سرمایه و سود به وارث منتقل می‌شود

ثبت شرکت در مانیتوبا و بیزینس پلن

برای سرمایه گذاری در مانیتوبا باید طرح تجاری یا همان بیزنس پلن ارائه دهید. در حقیقت داشتن این بیزنس پلن می تواند به معنای اثبات حقانیت شما در خصوص تاثیر مثبت برنامه تجاری شرکت مد نظر برای اقتصاد کشور کانادا باشد. شما با داشتن این طرح تجاری دولت کانادا را متقاعد می کنید که می توانید در اقتصاد این کشور مفید باشید.

این بیزنس پلن به شما در کانادا تقریبا اقامت ۱ یا ۲ ساله اعطا می کند. شما در این طرح تجاری باید کلیه برنامه هایی که برای شرکت در نظر گرفته اید را بیان کنید و پیش بینی های لازم در خصوص میزان سودهی شرکت در آینده را تخمین بزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.