سارا ام ار تی سرمربی استقلال امروز هم انتخاب نمی‌شود! - سارا ام آر تی

سرمربی استقلال امروز هم انتخاب نمی‌شود!

سرمربی استقلال امروز هم انتخاب نمی‌شود!

پایگاه خبری سینما فوتبال– سرمربی استقلال، امروز هم انتخاب نمی‌شود.

به گزارش سینما فوتبال، در شرایطی که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال، دیروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که جانشین ریکاردو ساپینتو امروز مشخص خواهد شد اما او دقایقی پیش با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، خطاب به هواداران استقلال اعلام کرد که چند روزی به باشگاه فرصت دهند تا تکلیف نیمکت آبی‌ها مشخص شود.

 

هنوز معلوم نیست دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی جدید استقلال چیست اما این اولین باری نیست که انتخاب سرمربی استقلال، عقب می‌افتد.

چندی پیش و زمانی که هنوز ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بود و از ادامه همکاری با این تیم انصراف نداده بود، حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که تکلیف نیمکت استقلال نهایتا تا پنجشنبه مشخص خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و حالا هم در شرایطی که هواداران استقلال منتظر اعلام خبر رسمی معرفی جواد نکونام به عنوان سرمربی تیمشان بودند، باید دوباره چند روزی برای مشخص شدن تکلیف جانشین ساپینتو صبر کنند.

اتفاقی که اصلا باب میل آنها نیست و به همین دلیل هواداران استقلال در فضای مجازی از کریمی انتقاد کرده‌اند که اگر قرار به انتخاب سرمربی نبود، چرا او وعده امروز را آن هم در یک برنامه تلویزیونی داده بود.

۷۶۵۵

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.