سارا ام ار تی طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی - سارا ام آر تی

یکی از محبوب ترین انواع غذاهایی که در میان خانواده های امروزی وجود دارد، پیتزا است. پیتزا به عنوان یک غذای لذیذ و خوش طعم شناخته می شود که می توان به راحتی اقدام به تهیه آن در منزل نمود. از آنجایی که پخت غذا در منزل می تواند بسیار بهتر و باکیفیت تر باشد، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کرده دستور پخت این غذا با استفاده از دستگاه ماکروفر خود هستند. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی آموزش دهیم. آموزش پخت پیتزا در دستگاه مایکروفر بسیار آسان است. البته باید در این زمینه چندین نکته مهم را رعایت کنید تا بتوانید یک پیتزای خوشمزه درست کنید.

 

تنظیمات پخت پیتزا در ماکروفر ال جی

به طور کلی تنظیمات مربوط به پخت پیتزا در مایکروفر در هریک از برندهای مختلف این دستگاه در سه مرحله اصلی صورت می گیرد که با دنبال کردن توضیحاتی که در ادامه بیان خواهد شد، می توانید به راحتی اقدام به پخت پیتزا در منزل خود نمایید.

گرم کردن ماکروفر ال جی پیش از پخت پیتزا

اولین کاری که پیش از پخت پیتزا در ماکروفر باید اقدام به انجام آن نمایید، این است که فضای داخلی دستگاه ر گرم کنید تا برای پخت پیتزا آماده شود. برای انجام این کار می توانید از دکمه preheat استفاده کرده و آن را فشار دهید. سپس دمای ماکروفر را بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. در ادامه می توانید دکمه استارت ماکروفر را فشار دهید تا دستگاه شروع به گرم شدن نماید. یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید، این است که مدت زمانی که برای پیش گرمایش دستگاه در نظر گرفته می شود، باید برابر با ۱۸۰ درجه و مدت زمان ۱۰ دقیقه باشد.

اگر علت گرم نشدن غذا در ماکروفر ال جی را نمی دانید بهتر است مواردی چون برنامه انتخاب شده و عواملی چون: مگنترون، ترانس، دیود، خازن  را بررسی کنید بهتر است این موارد توسط نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی بررسی شود.

طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی ۸۲۶۵

در ادامه به مرحله اصلی آموزش پخت پیتزا در ماکروفر پرداخته می شود:

 

در اولین مرحله از پخت پیتزا باید ابتدا دکمه micro را به همراه دکمه convention/conv فشار داده و سپس دمای دستگاه را بر روی ۱۸۰ درجه تنظیم نمایید.

زمان مربوط به پخت پیتزا را می توایند با استفاده از ولوم تعبیه شده بر روی مایکروفر تنظیم نمایید.

مدت زمانی که معمولا برای پخت خمیر پیتزا در نظر گرفته می شود، بین ۶ الی ۸ دقیقه است. همچنین برای پخت محتویات روی پیتزا باید ۱ الی ۲ دقیقه زمان تعیین کنید.

سپس باید دکمه های ماکروفر و فر را به تریب فشار داده و آن را بر روی قدرت ۶۰ درصد تنظیم نمایید.

در ادامه می توانید دکمه استارت دستگاه را فشار دهید.

در این مرحله لازم است ظرف پیتزا را بر روی سه پایه کوتاه و بدون درپوش قرار دهید.

برشته و طلایی شدن روی پیتزا در ال جی ۸۲۶۵

 

بسیاری از افراد تمایل دارند سطح رویی پیتزای آن ها به صورت کامل طلایی و برشته شده باشد. برای برشته و طلایی شدن روی پیتزا در ماکروفر می توانید از دکمه های micro و grill استفاده نمایید. برای انجام این کار ابتدا دکمه ماکرو و گریل را فشار داده و سپس قدرت دستگاه را بر روی ۶۰ درصد قرار دهید. برای اینکه پیتزا به خوبی برشته شود، باید زمان را ۱ الی ۲ دقیقه تعیین نمایید. سپس دکمه استارت را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار نماید.

 

نمایندگی ماکروفر در تعمیر۲۴، به کلی مطالب مهم از این محصول پرداخته است که میتوانید با کلیک روی لینک زیر مشاهده نمایید.

پخت پیتزا در ماکروفر ال جی با خمیر آماده

برای تهیه پیتزا با خمیر آماده در ماکروفر به این صورت است که ابتدا باید خمیر مورد نظر خود را درون ظرف مخصوص قرار داده و سپس دستگاه را با قدرت ۶۰ درصد و دکمه کانوکشن طی مدت زمان ۱ الی ۲ دقیقه قرار دهید تا خمیر کمی پخته شود. سپس می توانید ظرف خمیر را بر روی سه پایه مخصوص قرار دهید. پس از آن می توانید خمیر را از مایکروفر خارج کرده و سپس مواد اولیه را به خمیر اضافه کنید. حال باید پیتزا را بر روی یک سه پایه بلند درون مایکروفر قرار داده و سپس قدرت دستگاه را بر روی ۶۰ درصد با مدت زمان ۶ تا ۸ دقیقه تعیین کنید. در این محرله می توانید از دکمه های grill و micro استفاده نمایید.

نکات پخت پیتزا در ماکروفرهای ال جی و سامسونگ

برای اینکه بتوانید اقدام به پخت پیتزا در ماکروفرهای ال جی و سامسونگ خود نمایید، باید چندین نکته مهم را مدنظر داشته باشید:

 

بسیاری از مدل های جدید ماکروفرهای ال جی و سامسونگ امکان پخت پیتزا از طریق قابل کنوکشن را برای کاربران فراهم آورده اند.

همواره باید دقت داشته باشید که وزن ظرفی که انتخاب می کنید یا مقدار مواد غذایی نباید از گنجایش ماکروفر بیشتر باشد.

حتما پیش از اقدام برای شروع پخت پیتزا در دستگاه مارکوفر حتما آن را با دمای ۱۸۰ درجه گرم نمایید.

پیتزا را در این ماکروفرها می تواند به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه و با درجه حرارت ۱۸۰ بپزید.

نتیجه گیری از اینکه چگونه در ماکروفر ال جی پیتزا درست کنیم؟

چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟ به طور کلی پخت پیتزا در دستگاه مایکروفر کار پیچیده ای نبوده و بسیار آسان می باشد. شما می توانید تنها با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه خود اقدام به تهیه پیتزا در منزل خود نمایید. البته بهتر است پیش از اقدام برای این کار از کارکرد هریک از دکمه های موجود از مایکروفر خود اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به انجام این کار نمایید.

پخت پیتزا در سولاردام ال جی

زمان پخت غذا در دستگاه ماکروفر به عوامل زیادی از قبیل میزان و غلظت غذا، گنجایش ظرف، شکل و اندازه ظرف و ظرفیت و گنجایش دستگاه بستگی دارد. همه غذاهایی که برای طبخ به فر نیاز دارند را می توان با تنظیم Convection (کلید ترکیبی) تهیه کرد. برای این منظور باید از میزان حرارت دستور اصلی ۱۵ الی ۲۰ درجه کم کرد و زمان پخت هم بسته به ماده مورد نظر متفاوت است و باید بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زودتر چک شود. مثلا برای غذایی که باید در دمای ۲۰۰ درجه و به مدت ۲۰ دقیقه بپزد، Convection را روی ۱۸۰ درجه پیش گرمایش تنظیم کرده و پس از شنیدن صدای بوق، غذا را در دمای ۱۸۰ درجه و به مدت حدود ۱۵ دقیقه بپزید.

 

طرز تهیه پیتزا در ماکروفر سولاردام ال جی

۱٫ روش اول (با نان پیتزا)

در یک بشقاب سرامیکی یا پیرکس، یک قاشق غذاخوری روغن ریخته و همه سطح ظرف را با روغن چرب کنید.

نان پیتزا را در بشقاب قرار دهید، روی آن را با سس آغشته کرده و یک لایه پنیر پیتزا روی آن بریزید.

سپس مواد پیتزا را ریخته و روی آن را با یک لایه پنیر پیتزا بپوشانید.

پیتزا را قبل از قرار دادن در ماکروفر، وزن کنید و سپس روی سینی ماکروفر قرار دهید.

دکمه Persian Speed Cook  را فشار دهید تا لیست غذاهایی که دستور پخت آن در حافظه دستگاه وجود دارد، نمایش داده شود.

با پیچاندن دکمه کنترل، عدد مربوط به پیتزا را انتخاب کنید.

سپس دکمه enter را فشار دهید. با زدن این دکمه وزن پیتزا از شما سوال می شود، وزن پیتزا را وارد کرده و سپس دکمه Start را فشار دهید.

پس از اتمام پخت، در صورت تمایل به برشته شدن بیشتر پیتزا، آن را روی سه پایه بلند دستگاه قرار داده و حدود ۱٫۵-۱ دقیقه از گریل بالای دستگاه استفاده کنید.

 

۲٫ روش دوم (با خمیر پیتزا)

خمیر را در ظرف مورد نظر قرار داده و آن را بر روی سه پایه فلزی کوتاه به مدت ۱ الی ۲ دقیقه و با قدرت ۶۰% در ماکروفر قرار دهید تا خمیر کمی پخته شود.

سس، پنیر و مواد مورد نظر برای پیتزا را روی خمیر ریخته و سپس پیتزا را روی سه پایه فلزی بلند به مدت ۶ الی ۸ دقیقه و با کلید ترکیبی گریل و مایکرو با قدرت ۶۰% قرار دهید.

پخت پیتزا در سولاردام ال جی

برای طبخ پیتزا در ماکروفر باید از کلید ترکیبی مایکرو و فر (Micro+ Convection) استفاده کرد. برای این منظور سه مرحله وجود دارد:

 

۱٫ پیش گرمایش (گرم کردن فر از قبل)

کلید پیش گرمایش را به دفعات فشار دهید تا دمای دستگاه روی ۱۸۰ درجه تنظیم شود.

کلید Start را فشار دهید.

نکته: زمان به صورت اتوماتیک از قبل برای دمای ۱۸۰ درجه مشخص شده و حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد.

 

۲٫ پخت اصلی

کلید ترکیب مایکرو و فر را برای تنظیم دمای فر به دفعات فشار دهید تا دما روی ۱۸۰ درجه تنظیم شود.

با کلید چرخان، زمان را مشخص کنید (زمان لازم برای پخت خمیر پیتزا، ۲-۱ دقیقه و برای پخت پیتزا، ۸-۶ دقیقه می باشد).

کلید ترکیب مایکرو و فر را برای تنظیم قدرت به دفعات فشار دهید، تا قدرت ۶۰% نمایان شود.

کلید Start را فشار دهید.

نکته: در این حالت ظرف را بدون درپوش و بر روی سه پایه کوتاه قرار دهید.

۳٫ طلایی شدن روی پیتزا

برای طلایی شدن روی پیتزا از کلید ترکیبی مایکرو و گریل (Micro+ Grill) استفاده کنید. برای این منظور:

کلید ترکیب مایکرو و گریل را برای تنظیم قدرت، به دفعات فشار دهید تا روی ۶۰% تنظیم شود.

با کلید چرخان، زمان را روی ۱٫۵-۱ دقیقه تنظیم کنید.

کلید Start را فشار دهید.

نکته: در این حالت ظرف را بدون درپوش، روی سه پایه بلند فلزی قرار دهید.

طرز تهیه پیتزا در سولاردام و ماکروفر ال جی

پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاها در بین خانواده هاست و طبخ آن در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پخت پیتزای خانگی دارید اما طرز تهیه آن را نمی دانید، به شما توصیه می کنیم در مقاله نحوه پخت پیتزا در ماکروفر با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام از این آموزش بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی در این مقاله ابتدا درباره ۳ مرحله اصلی پخت پیتزا در مایکروویو توضیح می دهد. در ادامه به امکاناتی می پردازیم که برنامه کانوکشن در مایکروفر برای پخت پیتزا فراهم می کند. در پایان با طرز تهیه پیتزا در مایکروویوهای ال جی، سامسونگ، دوو، بوش، پاناسونیک، کنوود و شارپ آشنا می شویم.

 

 

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه نحوه پخت پیتزا در ماکروفر میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی در میان بگذارید.

 

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا در ماکروفر و سولاردام ال جی

در این قسمت به طرز تهیه پیتزا مخلوط در ماکروفر می پردازیم. پیتزای مورد علاقه شما چیست؟ شایان ذکر است که فرقی نمی کند به پختن چه نوع پیتزایی علاقه دارید. مراحل تهیه پیتزا در مایکروویو برای همه طعم ها یکسان است.

 

مواد لازم جهت تهیه پیتزا مخلوط در ماکروفر ال جی:

 

سوسیس و کالباس ۲۵۰ گرم

قارچ خرد شده ۱ پیمانه

پنیر پیتزا ۱۰۰ گرم

خمیر پیتزا آماده ۱ عدد

ادویه بهه میزان لازم

فلفل دلمه خرد شده ۱ پیمانه

ابتدا تمام مواد را خرد و آماده کنید. روی خمیر آماده سس بریزید و حالا نوبت آن رسیدهاست که مواد پیتزا مخلوط را روی خمیر پخش کنید.

 

۳ مرحله اصلی برای پختن پیتزا در مایکروویو ال جی

تنظیمات پخت پیتزا در ماکروفر، مایکروویو و سولاردوم در برندهای مختلف به ۳ مرحله اصلی تقسیم می شوند. با کمک ماکروفر های سامسونگ، ال‌جی، بوش، فلر، پاناسونیک، کنوود و هر برند دیگری می‌توانید مراحل زیر را به راحتی دنبال کنید:

 

  1. گرم کردن پیش از پخت پیتزا
  2. مرحله اصلی
  3. برشته و طلایی شدن

گرم کردن سولاردوم، ماکروفر و مایکروویو ال جی پیش از پخت پیتزا

قبل از پخت پیتزا در مایکروویو لازم است مایکروفر را چند دقیقه گرم کنید و پیتزا را آماده کنید. برای این کار دکمه پیش گرمایش (Preheat یا Convection) را فشار دهید و دما را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. دکمه شروع (Start) را فشار دهید تا دستگاه شروع به گرم کردن کند.

 

مرحله اصلی پخت پیتزا در سولاردام، مایکروفر و ماکروویو ال جی

دکمه micro را به همراه convention/conv فشار دهید و دما را روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید.

زمان پخت را با استفاده از ولوم روی مایکروویو تنظیم کنید.

زمان پیشنهادی برای پخت خمیر ۶ تا ۸ دقیقه و برای پخت محتویات روی پیتزا ۱ تا ۲ دقیقه است.

دکمه های ترکیبی Grill و Micro را فشار داده و آن را روی ۶۰ درصد قدرت تنظیم کنید.

دکمه شروع (Start) را فشار دهید.

در این مرحله ظرف پیتزا را بدون درپوش و روی ۳ پایه کوتاه قرار دهید.

 

برشته و طلایی شدن روی پیتزا در ماکروفر و سولاردام ال جی

پیتزایی که روی آن برشته و طلایی شده است حس متفاوتی را به ما منتقل می کند و برای ما جذابیت بیشتری دارد، برای اینکه از خوردن پیتزا در خانه لذت بیشتری ببریم، در این قسمت راه حل های برشته شدن پیتزا در مایکروفر را توضیح می دهیم.

 

از دکمه های میکرو و گریل Micro/Grill برای برشته کردن و طلایی شدن پیتزا در مایکروفر استفاده کنید.

دکمه گریل و ماکرو را فشار دهید و آن را روی ۶۰ درصد قدرت تنظیم کنید.

۱ تا ۲ دقیقه زمان دهید تا پیتزا خوب برشته شود.

ویژگی ها و مزیت های قابلیت کانوکشن convection برای پخت پیتزا در ماکروفر ال جی

دکمه کانوکشن در مایکروویو ها برای پخت پیتزا در دستگاه های نسل جدید ویژگی ها و مزایایی را در اختیار شما قرار می دهد که در این قسمت از مقاله طرز تهیه پیتزا در ماکروفر به بررسی دو مورد از آنها می پردازیم:

 

گرما را با دمای ثابت به طور یکنواخت توزیع می کند.

پیتزا به طور یکنواخت پخته می شود.

این دو ویژگی به شما کمک می کند تا بدون نگرانی در مورد خامی وسط پیتزا یا سوختن خمیر اطراف آن، پیتزا را در مایکروویو خود بپزید. همین جریان حرارت و حرکت چرخشی آن باعث می شود همه قسمت های پیتزا از وسط تا کناره ها همزمان پخته شوند.

 

راهنمای پخت پیتزا در انواع برندهای مایکروفر و سولاردام

در این قسمت از آموزش پخت پیتزا در مایکروویو به بررسی طرز تهیه و پخت پیتزا در مایکروفر می پردازیم. اگرچه اکثر این دستگاه ها از همین روش استفاده می کنند، اما برخی از برندها برنامه های ویژه ای را برای درست کردن پیتزا در مایکروویو آماده کرده اند. از جمله برندهای ذکر شده در این بخش عبارتند از:

 

ال جی

سامسونگ

دوو

بوش

پاناسونیک

کنوود

شارپ

در ادامه با نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی همراه باشید تا با شیوه پختن پیتزا در این برندها بیشتر آشنا شوید.

 

نکات طرز پخت پیتزا در ماکروفر الجی

هنگام پختن پیتزا در ماکروفر، مایکروفر و سولاردوم، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. نکاتی را که در این زمینه و در مورد شیوه پخت پیتزا در ماکروفر ال جی باید بدانید در ادامه بیان میکنیم.

 

نسل جدید مایکروویو های ال جی و همچنین برندهای دیگر به شما امکان پخت پیتزا با کانوکشن را می دهند.

دقت کنید که حجم غذا و وزن ظرفی که انتخاب می کنید از ظرفیت مایکروفر بیشتر نباشد.

قبل از شروع پخت پیتزا حتما ماکروفر را با دمای ۱۸۰ درجه گرم کنید.

بعد از شنیدن صدای بوق پیتزا را با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بپزید.

روش پختن پیتزا در ماکروفر سامسونگ و الجی

برای پخت پیتزا در مایکروفر سامسونگ باید چند نکته را در نظر بگیرید. در ادامه می توانید از روش کارشناس نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی برای بررسی زمان و دمای پخت پیتزا در مایکروویو سامسونگ پیروی کنید:

 

ابتدا مایکروویو را با برنامه کانوکشن گرم کنید.

دما را برای پیش گرمایش روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید.

دو کلید Micro/Convection را همزمان فشار دهید.

مجدداً دما را روی ۱۸۰ یا توان ۶۰ درصد قرار دهید.

زمان لازم برای پخت پیتزا در مایکروفر حدود ۸ دقیقه است.

برای برشته کردن پیتزا در ماکروفر، کلیدهای Micro و Grill را همزمان فشار دهید و پیتزا را به مدت ۱ دقیقه در دستگاه قرار دهید.

طرز تهیه پیتزا در مایکروفر سولاردام ال جی و دوو

روش پخت پیتزا در مایکروویو دوو مانند سایر برندهای ماکروفر چندان سخت نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. برای درست کردن پیتزا با ماکروفر دوو به شرح زیر عمل کنید:

 

برای این کار می توانید از برنامه پخت خودکار یا AUTO COOK استفاده کنید.

پس از زدن این دکمه وارد منو می شوید.

وزن پیتزا را وارد کنید.

دکمه Start را فشار دهید.

با انجام مراحل بالا، مایکروفر به صورت خودکار دما و زمان پخت پیتزا را تعیین می کند.

آموزش درست كردن پيتزا در مايكروويو و سولاردام ال جی

با توجه به اینکه مایکروفر گزینه بسیار مناسبی برای پخت پیتزا است، در این قسمت طرز پخت پیتزا در مایکروویو شارپ را توضیح می دهیم.

 

ابتدا با استفاده از دکمه Preheat فضای داخلی دستگاه را گرم کنید.

این امر منجر به پخت با کیفیت تر پیتزا در ماکروفر می شود.

دما و زمان مناسب برای پخت پیتزا در مایکروفر ۶ تا ۸ دقیقه در دمای ۱۸۰ درجه است.

برای شروع فرآیند پخت پیتزا، کلیدهای Micro و Convection را همزمان فشار دهید.

دکمه های Micro و Grill را همزمان فشار دهید تا پیتزا را در مایکروفر برشته کنید.

این برنامه را بین ۱ الی ۲ دقیقه اجرا کنید.

طرز پخت پیتزا با خمیر آماده  در ماکروفر و سولاردام ال جی

امروزه خمیرهای آماده به پخت سریعتر پیتزا کمک کرده اند و بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند پیتزای مورد علاقه خود را با خمیر آماده و به راحتی طبخ کنند. اما اگر طرز تهیه پیتزا با خمیر آماده را بلد نیستید. توصیه می کنیم در این قسمت از مقاله نحوه پخت پیتزا در مایکروفر با ما همراه باشید.

 

ابتدا خمیر پیتزا را روی ظرف مورد نظر قرار دهید و با قدرت کانوکشن ۶۰ درصد به مدت ۱-۲ دقیقه قرار دهید تا خمیر کمی پخته شود.

می توانید ظرف را روی ۳ پایه کوتاه قرار دهید.

پس از آن خمیر را بردارید و سس، پنیر و سایر مواد را روی آن پخش کنید.

این بار پیتزا را روی ۳ پایه بلند قرار دهید و به مدت ۶-۸ دقیقه با قدرت ۶۰ درصد بپزید.

در این مرحله از دکمه های گریل و میکرو Grill/Micro استفاده کنید.

علت خشک شدن پیتزا در مایکروفر ال جی چیست؟

بسیاری از مردم از خشک شدن پیتزا هنگام پختن آن در مایکروفر شکایت دارند. طرز کار مایکروفر نیز به این صورت است که امواج مایکروویو توسط مولکول های آب موجود در مواد غذایی جذب و تبخیر می‌شوند و بنابراین پیتزا درون مایکروفر خیلی خشک می‌شود. دلایل خشک شدن پیتزا در مایکروویو به شرح زیر است:

 

استفاده از زمان طولانی برای پختن پیتزا

خمیر آب کافی ندارد.

افزودن آرد زیاد

ورز دادن بیش از حد خمیر

استفاده نکردن از برنامه صحیح پخت

اگر این نکات را رعایت کنید، به احتمال زیاد مشکل خشکی پیتزا در حین پخت در مایکروویو حل می‌شود.

 

جمع بندی و نتیجه گیری روش پخت پیتزا در سولاردام و ماکروفر ال جی

در این مطلب با طرز تهیه و نحوه پخت پیتزا در مایکروفر آشنا شدیم. در ادامه با پخت پیتزا در برندهای مختلف مایکروفر مانند ال جی، سامسونگ، دوو، بوش، پاناسونیک، کنوود و شارپ آشنا شدیم. همانطور که دیدیم پخت پیتزا در مایکروفر بسیار آسان است و در چند مرحله ساده انجام می شود.

منبع:

  1. گلدیران
  2. ال جی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.