سارا ام ار تی معرفی جذاب ترین استایل ها و لباس مناسب همایش و ایونت - سارا ام آر تی

 

لباس مردانه و زنانه و تنوع آن از گذشته تا کنون نشانه‌ای از تمدن، وضعیت و رویداد‌های مهم زندگی افراد بوده است. اغلب افراد در مناسبت‌های مختلف از لباس‌هایی متفاوت استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده حالات روحی، جایگاه و در مواردی نشانه‌ای از تعلق به کشور یا یک مجموعه است.

در این بین انتخاب جذاب‌ترین و مناسب‌ترین استایل از مواردی است که غالبا به چالشی برای افراد تبدیل می‌شود.

در این متن شما را با جذاب‌ترین استایل‌ها و مناسب‌ترین لباس مردانه و زنانه در همایش و ایونت آشنا می‌کنیم. با این مقاله از تیم تحریریه مرکز خرید آنلاین بانی مد همراه شوید…

 

لباس مردانه و زنانه: از الزام تا کاربرد!

لباس یکی از نیاز‌های اصلی افراد است که معمولا با وسواس زیادی انتخاب و خریداری می‌شود. اغلب افراد بسته به جایگاه اجتماعی خود نسبت به خرید لباس‌های گوناگون اقدام می‌کنند. علاوه بر جایگاه اجتماعی، فرهنگ و قوانین کشور‌ها نیز از موارد تعیین‌کننده در انتخاب لباس هستند.

به همین دلیل نوع پوشش افراد در کشور‌های مختلف می‌تواند با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد.

اما نمونه‌هایی از لباس‌ مردانه و زنانه، در میان بسیاری از کشور‌ها مشترک بوده و بیشتر افراد در موقعیت‌های مشابه از یک نوع پوشش استفاده می‌کنند. به عنوان مثال کت و شلوار مردانه از نمونه‌هایی است که در بیشتر کشور‌های جهان در مراسم رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای مبادله اطلاعات جلسات مختلفی برگزار می‌کنند. لباس زنانه مورد نیاز برای چنین جلساتی، بسته به نوع جلسه و میزان رسمیت آن، می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین افرادی که در شرکت‌های مختلف مشغول به کار هستند، باید لباس‌های رسمی و مناسب برای مراسم مختلف داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

جذاب‌ترین استایل‌ها و لباس مناسب همایش و ایونت

همه ما دوست داریم در محافل مختلفی که شرکت می‌کنیم ظاهری آراسته و قابل قبول داشته باشیم. اگر برای دفعه اول قرار است در جمعی حاضر شویم، بی‌شک استرس ما در مورد نوع پوشش و استایل شخصی، نسبت به دورهمی‌های دوستانه بیشتر است.

به این ترتیب اگر قرار باشد در همایشی شرکت کنیم که نقش مهمی در آینده کاری و موقعیت اجتماعی ما داشته باشد، اهمیت لباس و استایل بیش از پیش بر ما نمود می‌کند.

نوع پوشش شرکت‌کنندگان در همایش‌ها و ایونت‌های مختلف می‌تواند کاملا متفاوت باشد. به‌طور مثال لباس مردانه و زنانه‌ای که در همایش‌های رسمی با هدف تبادل اطلاعات میان شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، با ایونت‌هایی که حال و هوای هنری داشته و به منظور معرفی کارهای هنری تشکیل می‌شود، کاملا متفاوت است.

بنابراین ممکن است لباسی که برای یک محفل خاص جذاب و چشم‌گیر است، برای موارد دیگری که حتی شباهت زیادی به مورد قبلی دارد مناسب نباشد.

به همین دلیل بهتر است قبل از شرکت کردن در هر همایش یا ایونت، اطلاعاتی در مورد فضا و استایل مناسب آن داشته باشیم. به همین ترتیب نقش افراد در چنین محافلی بر نوع پوشش تاثیرگذار است. به‌طور مثال اگر قرار است شما به عنوان یکی از سخنرانان حضور داشته باشید، باید لباسی کاملا رسمی و درخور بر تن کنید.

بی‌شک استایل شما تاثیر زیادی بر نگاه حاضران بر جلسه و شما دارد. در ادامه مطلب با ما باشید تا مطالب بیشتری در مورد لباس مردانه و زنانه به‌صورت جداگانه و تخصصی‌تر داشته باشیم.

لباس مناسب آقایان در همایش یا ایونت

رسمی‌ترین و مناسب‌ترین لباس آقایان در تمام محافل و مجالس کت و شلوار است. این لباس شیک و مجلسی، شهرتی جهانی داشته و در همه کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از شرکت‌ها از کارمندان جزء گرفته تا رؤسای رده‌بالا همگی از کت و شلوار رسمی استفاده می‌کنند و تنها تفاوت میان آن‌ها در نوع پارچه و رنگ آن است.

این یکپارچگی لباس نمایی زیبا به فضا داده و آن را رسمی‌تر می‌کند. این روز‌ها کت و شلوار، لباس مردانه و زنانه مشترکی است که در بسیاری از مجالس به چشم می‌خورد زیرا برخی از خانم‌ها نیز تمایل دارند در محافل رسمی از کت و شلوار استفاده کنند.

البته انتخاب صحیح اکسسوری‌هایی مانند کراوات، حلقه، ساعت مچی و… نیز در جلوه لباس مردانه و زنانه بر تن تاثیر زیادی دارد.

لباس مناسب خانم‌ها در همایش یا ایونت

اصولا لباس خانم‌ها نسبت به آقایان از تنوع بیشتری برخوردار است. اما به‌طور کلی و در همه جای دنیا، از لباس‌های رسمی، ساده و شیک برای چنین مراسمی استفاده می‌شود. در کشور ما مانتو‌های اداری و ساده بهترین گزینه هستند. قد مانتو نیز بسته به سلیقه افراد متغیر است. اما غالبا مانتو‌هایی که بلندی آن‌ها تا روی زانو است، طرفداران بیشتری دارد.

پوشیدن شلواری که ست مانتو باشد، نمای رسمی‌تری به استایل داده و آن را برای محافل رسمی کاملا مناسب می‌کند.

از چه رنگ‌هایی برای لباس همایش باید استفاده کنیم؟

این روز‌ها اهمیت زیادی به روانشناسی رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر افراد در شرایط مختلف می‌دهند. از فضاهای آموزشی گرفته تا تفریحی و تبلیغاتی، رنگ‌ها به عنوان وسیله‌ای برای بهبود شرایط و بهره‌برداری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این تنوع رنگ اغلب برای دکوراسیون همایش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. در محافلی که جنبه علمی و تبادل اطلاعات دارد، حتی دکوراسیون نیز تنوع رنگ کم‌تری دارد. سخنرانان این مجالس، معمولا از رنگ‌های خنثی و ساده مانند سفید، مشکی، طوسی و سرمه‌ای در لباس خود استفاده می‌کنند.

رنگ‌های شاد در چنین مراسمی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود زیرا این‌گونه رنگ‌ها توجه شرکت‌کنندگان را از موضوع اصلی همایش و سخنرانی منحرف می‌کند.

سخن آخر

این روز‌ها اغلب شرکت‌های معتبر و بزرگ، برای پیشبرد اهداف خود و تبادل اطلاعات، سالانه همایش‌ها و ایونت‌های متعددی تشکیل می‌دهند. تجربه ثابت کرده این جلسه‌ها تاثیر چشم‌گیری در ارتقای سطح علمی افراد و پیشرفت کارمندان در زمینه‌های مختلف دارد.

بر این اساس مدیران شرکت‌ها تلاش زیادی برای برگزاری هرچه بهتر این جلسات می‌کنند. چرا که از دکوراسیون سالن تا نوع پذیرایی و لباس پرسنل در کیفیت همایش‌ تاثیر دارد.

در این بین نقش لباس و تاثیر آن بر افراد حاضر در جلسه بسیار پررنگ بوده و از حساسیت بالاتری برخوردار است. لباس مناسب سخنرانان، تاثیر کلام آن‌ها بر جمع حاضر را بیشتر می‌کند. به همین دلیل اغلب رؤسای شرکت‌ها حساسیت زیادی بر لباس خود و افراد حاضر در جلسه دارند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در چنین جلساتی شرکت می‌کنید، بهتر است قبل از تهیه لباس تحقیقی در مورد لباس مردانه و زنانه مناسب همایش و ایونت داشته باشید. برای مطالعه بیشتر می توانید به بانی مگ مراجعه نمائید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.