سارا ام ار تی مهاجرت سرمایه گذاری کانادا - سارا ام آر تی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا است. شهر هالیفاکس با فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری می تواند یکی از گزینه های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا باشد.

برنامه رشد اقتصادی بر هماهنگی بین  تلاش های گروه های مختلف تاکید می کند، گروه هایی که بر طرح های ابتکاری توسعه اقتصادی و بررسی نتایج و پیشرفت در جهت تحقق اهداف کار می کنند. فرصت ها و چالش های پیش روی ما بزرگ بوده اما به دلیل همکاری مشترک و خوش بینی تاجران، دولت ها، سازمان ها و کارکنان شهرداری، پیشرفت واقعی صورت خواهد گرفت.

هالیفاکس مکانی عالی برای زندگی و کار است و در تلاشیم برای کمک به رونق آن همه تلاش خود را انجام دهیم.

نگاهی به آینده هالیفاکس برای مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

نگرش و دیدی واضح

قصد داریم تا سال ۲۰۳۱ جمعیت را به ۵۵۰۰۰۰ نفر و تولید ناخالص داخلی را به ۳۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

تمرکز مشخص

ما می بایست بر کاری تمرکز کنیم که توانایی بیشتری در انجام آن داریم. ما از مزایای اقیانوس استفاده خواهیم کرد، از نیروی تحصیل کرده و خلاق کمک گرفته، بهترین سبک زندگی روستایی / شهری کانادا را به نمایش خواهیم گذاشت.

اتحاد قوی

در حالی که تجارت، دولت و صنعت در توسعه این طرح نقش داشته اند، می توانیم با کمک یکدیگر این طرح را پیش ببریم.

ارزش های هالیفاکس برای مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مزیت اقیانوس

هالیفاکس قطب علوم، نوآوری، تجارت، دفاع و گردشگری در زمینه اقیانوس است. اقیانوس اقتصاد ما را پیش برده و مزایای رقابتی را در بخشهای کلیدی مانند فناوری اقیانوس، دفاع و تولید پیشرفته و حمل و نقل و لجستیک ارائه می دهد. هالیفاکس محل استقرار نیروی دریایی آتلانتیک و صدها دانشمندی است که در زمینه تحقیق و توسعه اقیانوس در دانشگاه دالهاوزی، تحقیقات و توسعه دفاعی کانادا، موسسه اقیانوس شناسی بدفورد،کالج محلی نوا اسکوشیا و بسیاری از شرکتهای دریایی فعالیت می کنند. ۲۰% کل مشاغل تحقیق و توسعه در نوا اسکوشیا در زمینه فناوری اقیانوس فعالیت دارند. مرکز جدید سرمایه گذاری و کارآفرینی های اقیانوس مرکز نوآوری مشترک است که در آن شرکت های فناوری اقیانوس به رشد خود ادامه می دهند. هالیفاکس مفتخر است که یکی از شرکای اصلی موسسه اقیانوس شناسی، مرکز بین المللی تحقیقات اقیانوس، ابر خوشه اقیانوسی کانادا، ابتکار صنعتی برای گسترش ظرفیت تحقیقات مربوط به اقیانوس کانادا و ایجاد کننده فن آوری های جدید و مزیت های اقتصادی است.

جامعه تحصیل کرده و خلاق

هالیفاکس اکنون  شهری هوشمند است. شش دانشگاه و سه پردیس دانشکده محلی با فارغ التحصیلان ماهر، جوانان را از سراسر جهان جذب کرده، و از بسیاری از صنایع دانش بنیان از جمله خدمات مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم زندگی و فناوری اقیانوس پشتیبانی می کنند. دانشگاه ها علاوه بر تأمین نیروی کار تحصیل کرده، ۶۸٪ فعالیت تحقیق و توسعه در نوا اسکوشیا را انجام می دهند.

سبک زندگی عالی روستایی/ شهری 

هالیفاکس مکانی عالی برای زندگی، کار و تفریح است. ساکنان می توانند در بیش از ۲۰۰ جامعه روستایی، شهری و حومه ای زندگی و کار کنند. در این جوامع مشاغل مختلفی از جمله رستوران، زندگی شبانه و فعالیت های هنری و تفریحی دیده می شود. در هالیفاکس، می توانید به راحتی در کمتر از ۳۰ دقیقه از محل کار به ساحل بروید، که این ویژگی در کمتر شهری دیده می شود. ترکیب حسادت برانگیز از امکانات شهری و زیبایی روستایی و طبیعی، کیفیت زندگی ساکنان و مشاغل فعلی و احتمالی را بهتر کرده است.

برنامه رشد اقتصادی هالیفاکس جهت مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

برنامه رشد اقتصادی هالیفاکس چهار هدف استراتژیک را مشخص می کند که بر اساس مزایای رقابتی برای تسریع رشد جمعیت و رشد اقتصادی طی پنج سال آینده توسعه یافته است.

  1. افزایش و به حداکثر رساندن رشد: رشد تولید ناخالص داخلی هالیفاکس تا ۲۲٫۵ میلیارد دلار. رشد تولید ناخالص داخلی تجارت در هالیفاکس را آسانتر کرده و ما را قادر می سازد که از بهترین فرصت های اقتصادی استفاده کنیم.
  2. جذب و حفظ استعدادها: رشد نیروی کار هالیفاکس به ۲۷۱۰۰۰٫ هدف این کار حفظ مهاجران، دانشجویان بین المللی و دانشجویان فارغ التحصیل و استفاده بهینه از نیروی کار موجود است.
  3. تبدیل هالیفاکس به مکانی بهتر برای زندگی و کار: افزایش جمعیت هالیفاکس به ۴۷۰۰۰۰ نفر. برای این منظور باید کیفیت زندگی را بهبود بخشید تا بتوان ساکنین، کارگران، و تجارت ها را جذب کرد.
  4. هماهنگی رشد اقتصادی: سازماندهی اقدامات توسعه اقتصادی، زیرا تضمین می کند سازمان های توسعه اقتصادی شهرستان و استان، سیاست ها و برنامه ها در یک راستا قرار داشته و در جهت تحقق اهداف مشترک اقتصادی برای هالیفاکس و نوا اسکوشیا حرکت می کنند.

همکاری نقش مهمی در موفقیت دارد.

تصمیم گیری ها و فعالیت های شهرداری هالیفاکس براساس برنامه رشد اقتصادی هالیفاکس توسعه می یابند. این طرح فعالیت های سازمان های مشارکتی هالیفاکس و سایر آژانس های توسعه اقتصادی را هدایت کرده و سهامداران را برای حمایت از رشد اقتصادی هالیفاکس هماهنگ می کند. موفقیت این طرح به همکاری بسیاری از افراد، تجارت ها و آژانس ها در سراسر منطقه هالیفاکس بستگی دارد. با مطالعاتی که بر روی نمودار قیمت دلار کانادا انجام شد، دیده شده است که نمودار نرخ دلار با رشد اقتصادی روند صعودی داشته است.

  • موسسه همکاری هالیفاکس به اجرای برنامه رشد اقتصادی کمک کرده و نهاد هماهنگ و مسئول پیگیری و نظارت بر پیشرفت اهداف است. هیئت مدیره بر اجرای مداوم طرح نظارت کرده و راهنمایی های استراتژیک ارائه می دهد.
  • شهردار و اعضای شورای منطقه ای هالیفاکس و کمیته برنامه ریزی و توسعه اقتصادی جامعه بر برنامه ها و اولویت های اقتصادی شهرداری و همسویی آنها نظارت می کنند.
  • مشارکت مداوم شرکای استانی و فدرال، بخشهای خصوصی، دانشگاهی، هنر و فرهنگ، سازمان های غیرانتفاعی و جوامع در معرض خطر نیز در موفقیت طرح نقش مهمی دارد.

 شاخص هالیفاکس برای مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

شاخص هالیفاکس به عنوان بخشی از استراتژی اقتصادی برای ارزیابی پیشرفت اقتصادی هالیفاکس و همچنین چالش ها و فرصت های اقتصادی شهر ایجاد شده است. ما برای سنجش میزان پیشرفت طرح های اقتصادی، ارائه بینشی از فرصت های جدید و همچنین استفاده از ابزاری برای اصلاح و تنظیم دوره در صورت لزوم، از شاخص هالیفاکس استفاده خواهیم کرد. مشارکت هالیفاکس هر ساله در یک رویداد عمومی شاخص هالیفاکس را منتشر می کند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 223 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.