سارا ام ار تی همه چیز درمورد دستگاه هایفوتراپی! - سارا ام آر تی

هایفوتراپی یکی از روش‌های پرطرفدار جهت زیبایی و جوانسازی پوست است. که با استفاده از امواج با فرکانس بالا، موجب رفع چین و چروک‌ها می‌شود. این کار کاملا غیر تهاجمی هست و احتیاجی به جراحی ندارد.

در ادامه می‌خواهیم برترین دستگاه‌های هایفو را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

هایفو تراپی چیست؟

هایفو تراپی چیست؟ هایفو مخفف کلمه‌ی High-Intensity Focused Ultrasound است که به معنی » امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا «هست. هایفو یکی از روش های نوین برای لیفتینگ و جوانسازی است که جایگزین مناسبی برای روش لیفت صورت با نخ است.

دستگاه هایفو

دستگاه هایفو با استفاده از امواجی که دارد، لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و دمای آن را بالا می‌برد. این کار تحریک سلول ها و درنتیجه تولید کلاژن می‌شود.

دستگاه هایفو

دستگاه هایفو با بهره گیری از اولتراسوند با فرکانس ۱۰ هرتز، موجب بازسازی فیبر‌های کلاژنی پوست شما می‌گردد. اولتراسوند موجود در دستگاه هایفوتراپی، ابتدا در عمق ۳ الی ۴٫۵ میلی متری پوست برخورد کرده و حرارت ایجاد می‌کند.

پس از درمان با دستگاه هایهوتراپی صورت، هیچگونه اثر سوزن و زخم نخواهید داشت و دوره ی نقاهت ندارد. اگر به دنبال خرید دستگاه هایفو با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

هایفو صورت

هایفو صورت چگونه انجام می شود؟ همانطور که در بالاتر گفته شد، بعد از گرمای ایجا شده، پوست شما سعی بر ترمیم سلول های تخریب شده در اثر گرما می‌کند. پس با تولید کلاژن این کار را انجام می‌دهد.

کلاژن ماده ای است که موجب افزایش خاصی ارتجاعی و درنتیجه جوانسازی و کاهش چین و چروک‌های پوست شما می‌گردد. حال شاید برایتان سوال باشد که قیمت دستگاه هایفو چقدر است؟

قیمت دستگاه هایفو

قیمت دستگاه هایفو بستگی به برند و کشور سازنده دارد و ثابت نیست. اما اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، قیمت دستگاه هایفو حدود ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید این قیمت کاملا تقریبی است و نسبت به برند و کارایی دستگاه متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه هایفو، اطلاع از بهترین دستگاه هایفوتراپی و خرید آن، می‌توانید با کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه در شرکت تکفام طب در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه هایفو

هایفو واژینال

هایفو واژینال با استفاده از امواج اولتراسوند، موجب استحکام لایه‌‌های واژن شده و این ناحیه از بدن را از افتادگی و شل شدگی خارج می‌کند. در نظر داشته باشید که هایفوتراپی واژینال، روشی کاملا بدون درد و غیر تهاجمی است.

نکاتی که باید قبل و بعد از استفاده از هایفو واژن دانست، به شرح زیر است:

  • بکار گیری این روش ۲ الی ۳ روز بعد از اتمام دوران قاعدگی
  • خودداری از برقراری رابطه جنسی حداقل ۳ تا ۵ روز بعد از هایفو
  • مصرف کردن آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک
  • نداشتن عفونت های واژینال پیش ار انجام هایفو

بهترین دستگاه هایفوتراپی

بهترین دستگاه هایفوتراپی را میتوان دستگاه هایفو ۷ بعدی و دستگاه هایفو دوال تایت دانست. چراکه این دستگاه‌ها، میزان اثربخشی بسیار بیشتری به نسبت دستگاه های قدیمی‌تر دارند و این موضوع باعث می‌شود که مدت زمان روند درمان بیماران، کاهش یابد.

دستگاه هایفو 7 بعدی

دستگاه هایفو ٧ بعدی برترین و بروز ترین تکنولوژی جها سفت سازی، رفع چین و چروک، لیفت صورت، فرم دهی بدن و… است. این دستگاه با نقطه فوکوس کوچک‌تر و انرژی بالا،  با دقت و توان بیشتری انرژی اولتراسوندر را منتقل می‌کند.

خرید اقساطی دستگاه هایفو

خرید اقساطی دستگاه هایفو امکان پذیر است؟ برای آن دسته از عزیزانی که شرایط خرید دستگاه را به صورت نقدی ندارند، شرکت تکفام طب شرایط خرید اقساطی دستگاه هایفو را فراهم نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید نقد و اقساطی، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. مهندس بقایی: ۰۹۱۲۱۷۳۳۶۶۶٫ این شرکت همواره خدمات دیگری همچون خرید و فروش انواع دستگاه هایفو دست دوم و کارکرده را نیز ارائه می‌دهد.

خرید دستگاه هایفو

خرید دستگاه هایفو موضوعی حائز اهمیت و بسیار مهم است. چراکه گاها ممکن است برای صرف هزینه ی کمتر، دستگاهی را خریداری نمایید که مورد نیاز و مناسب شما نباشد. توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید دستگاه هایفوتراپی، مشخصات آن را به خوبی بررسی کنید.

همچنین یکی دیگر از نکات قابل توجه، معبتر بودن شرکت واسطه جهت خرید است. برخی شرکت ها علاوه بر دارا بودن مجوز، گارانتی پس از فروش و خدماتی همچون تعمیر دستگاه هایفو را هم دارا هستند.

خرید دستگاه هایفو

نتیجه گیری

از صحبت های گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که امروزه هایفوتراپی در بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این موضوع می‌توان به شما کمک کند تا با خرید دستگاه هایفو، موجب جذب و افزایش مشتریان در کلینیک و سالن های خود شوید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.