سارا ام ار تی غرفه دفتر طب ایرانی و مکمل در سومین کنگره بین المللی اربعین - سارا ام آر تی

کد خبر: ۲۴۳۶۳۵

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ – ۲۱:۱۳

به گزارش سارا ام آر تی، این دوره از کنگره بین المللی سلامت در اربعین با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعیت هلال احمر از تاریخ ۱۱ تا  ۱۳ مردادماه مصادف با ۱۵ الی ۱۷ محرم ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی رازی با حضور بیش از ۵۰ مهمان خارجی از ۹ کشور آغاز شد.
 
دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین با اشاره به اینکه موضوع مهم اربعین امسال گرمازدگی ناشی از افزایش دما است، تصریح کرد: امسال به دلیل فروکش کردن کرونا پیش بینی می‌کنیم جمعیت زیادی برای مراسم اربعین حضور یابند و ما باید برای بیماری های واگیردار، زیر ساخت های سلامت را آماده کنیم.
 
وی افزود: یکی از تاکیدات ما این است که هر فردی باید پزشک خود باشد، بنابراین آموزش مردم بسیار مهم است و رسانه ها  باید آگاهی‌های لازم را در این خصوص بدهند.
 
همچنین احمد وزیری وزیر کشور نیز در این کنگره در این گفت: سلامت بیش از آنکه سلامت جسم باشد، سلامت روح و نفس است. اربعین به خاطر ارزش های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان سلامت ساز است.
 
سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعیت هلال احمر از تاریخ ۱۱ تا  ۱۳ مردادماه در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : طب سنتی تاريخ : 3 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.